Bli studentmedlem!

Studentmedlemskapet gjelder for de som gjennom utdanningen sikter seg inn på arbeid i skole og barnehage.

Ønsker du å melde deg inn som ordinærmedlem, bruk dette skjemaet

Andre kriterier er at studiet er din hovedbeskjeftigelse, og at din arbeidsinntekt ikke overstiger Statens lånekasse for utdanning sin grense for å få stipend. Tjener du mer enn dette, får du tilbud om ordinært medlemskap.

Studentmedlemskapet er gratis. Når du melder deg inn, får du LOfavør Innboforsikring og Help Advokatforsikring inkludert i medlemskapet. Du får også medlemsbladet I skolen to ganger i året.

Etter endt førstegangsutdanning, får du dessuten kontingentfritak det første året i arbeidslivet.

PS! Hvis du ønsker LOfavør Student- og lærlingforsikring (reise og ulykke), må du ta kontakt med LOfavør – post@lofavor.no/416 06 600

{{CustomError}}
  • {{ step.Title || stepIndex + 1 }}

{{ step.Title }}

{{showFormStepContainer}}
Dine endringer er lagret
{{ postFailure.status === 400 ? data.ErrorMessageValidation : data.ErrorMessageWinorg }}

Din påmelding

{{ data.CourseName }}

{{ data.CourseDuration }}
{{ data.CourseLocationName ? data.CourseLocationName : 'Ikke oppgitt' }}
  • {{ item.name }} {{ item.price }}
  • Total {{ orderedItemsSum ? orderedItemsSum : '0' }}
{{ item.name }}
{{ item.price }}
{{ orderedItemsSum ? orderedItemsSum : '0' }}
{{ orderedItemsSum ? orderedItemsSum : '0' }}
Du må akseptere personvernerklæringen for å gå videre.

Bli studentmedlem!

Ønsker du å melde deg inn som ordinærmedlem, bruk dette skjemaet